Välkommen till Annas dagis.

 


 

 

En bunt med läxor i Italienska. Hopp, hur ska vi göra de lite roligare då?

Skulle inte benämna mig själv som ett briljant läshuvud, men jag har andra knep som får saker och ting att fastna i långtidsminnet  :)

 

 

Kopplar in högtalarna och inleder min kreativa afton med en nostalgitripp. (Den tog mig raka vägen till Oslo - Jurassic 5 / Concrete Schoolyard. Alla saknade själar, och givetvis Tompa :) ).

 

Sen satt jag där, nedgrävs i sängen ibland glosor, pennor och block. Timmarna gick och nästa gång jag tittade upp hade jag åstadkommit detta :)

 

Låt mig även nämna att jag inte bara gjorde en. Tok nej, jag kan snart tapetsera en mindre vägg med mina Italienska historier och "komihåg" bilder.

 

Barnet i mig är ganska stort :)

 

 


 

 


Kommentarer
Postat av: Ninni

Du har verkligen kommit på hur man får läxorna att fastna mellan öronen. Även imponerad över alla dina inlägg! Så kul att läsa om och kolla på fina bilder.

Kram

2011-02-08 @ 18:27:32
Postat av: Anna Nylén

Tack mamma:) Du skulle bara se Italien kolagen som åstadkommits idag:) finns ingen hejd på mina pysselskils:)

2011-02-09 @ 00:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0