Slut som artist..

Oj oj, jag kan lööva att Anna Nylen är trött nu. Känns som jag tagit mina sista andetag.

 

Upp med tuppen och svep en kaffe, på med löparskorna för att inleda dagen med 7km sprint. Hann dessvärre inte styrketräna.

Njöt aningen förlänge av min frukost, ( Brie, blodapelsin och Bresaola, sallad) vilket gav mig ytterligare en springtur, till Italienska lektionen......

Det visade sig att mina härliga "studie collage" gett resultat, jag kunde alla glosor :)

och tur var väl de, nästa vecka är det prov.

Försöka ordan med lägenhet, jobb etc.

8 timmar i skolan.

 

 

Studera klassiska jackmodeller i drapering, idag var det Basic Torso.

 

 

När dagen närmade sitt slut, slog tanken mig att jag inte ätit sedan frukosten.

Bara vetskapen om de får ju blodsockret att sjunka till botten.

Vinglade in i affären på skakiga ben och lyckades fylla två stora kassar, varav den ena bestämde sig för att gå sönder halvvägs hem.

Suck, i tillägg släpar jag  ju en kappsäck med skolböcker. Tung som sten.

Hittar inte nycklarna, kissnödig, varor överallt..

 

Har nu slevat i mig en fruktsallad med lite yoghurt och kommer sakta men säkert till liv igen.

 

Fick ny, efterlängtad musik av Marcus igår, så nu tänker jag luta mig tillbaka med en kall veteöl och låta tonerna bedöva mina öron innan det är dags att bita tag i läxorna.

 

Tack och hej!

 

 

Mumsig sallad:)

Brieost

Bresaola

Bladsallad

Blodapelsin

Pepparsalami

Tomat

Pesto

Kikärtor

Persilja

Rödlök

Balsamico och flingsalt

Kommentarer
Postat av: Lynn

Här får man ju gå in varje dag för att hinna med allt du gör :P Verkar som att livet är toppen där borta, när passar det att vi kommer ner/bort?? Massor av kramar

2011-02-10 @ 11:41:46
URL: http://wisewords.blogg.se/
Postat av: Anna Nylén

Hallå gumman!

Ja man försöker ju plita ner de mesta. Sofie påstår att man ska blogga 6 ggr om dagen, jag försöker hinna med en :)



Jag får besök en vecka i början på Mars och en vecka i början på April.

Sen vet ja att resten av familjen är sugna, påsk tror ja. Men inget klart än.



Så de är bara hojta till, jag har ju lång helg varje vecka :)

Dock om ni kommer i början av Maj, har jag massor i skolan innan Finals. Ni får gärna komma då med men jag kan inte vara er 24/7 :) kanske går bra ändå.

Hörde något om att ni planerar tågluffning ner:) fett, vill ja oxå.



Puss puss puss och en till bror min

(har han läst min blogg tror du? )

2011-02-10 @ 14:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0