Choklad marknad.. But WHY now!?!

 

Då har man fyndat lite så här på morgonkvisten.

Hittade en second hand marknad vid Piazza Ghiberti. Den var lite mindre än dom andra, men det var fina saker och underbara priser.

 

Marknaden ligger i direkt anslutning till Mercato di Sant´Ambrogio, en liten saluhall där man hittar de flesta Italienska delikatesserna.

 

Härlig vårkavaj 5 euro / bälte 1 euro :)

Hittade en söt liten målare också som lät sig sitta modell.

På väg hem snubblade jag förbi torget på Santa Croce, och där hade man ställt i ordning en alla hjärtans dag marknad med temat -Choklad.

Nemen så härligt att man är singel med godisförbud… Börjar undra om det är någon som jävlas med mig.



Kommentarer
Postat av: Sofie

Nice! o grymt bra pris oxå :)

2011-02-12 @ 18:01:27
Postat av: Linnéa

finiiiiiing !!!

2011-02-12 @ 20:07:00
Postat av: Anna Nylén

Tack syrran :)



Å Linnéa, jag är smickrad att ha dig i min fann-club :)

2011-02-12 @ 21:13:59
Postat av: Lynn

håhåhå.. fasen va gott det såg ut!! Tur att man inte var där, då hade jag nog inte haft några pengar kvar :P

2011-02-13 @ 17:49:26
URL: http://wisewords.blogg.se/
Postat av: Anna Nylén

haha fyll plånboken smulan, du kommer gilla Italien :)

2011-02-13 @ 23:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0